עובד בעיריית ביתר עילית תובע את זיידה ברבע מיליון שקל • "רדיפה"

"שוב ושוב מנסים באמצעות תביעות בערכאות להפחיד אותי ולהפריע לי לדאוג לתושבי ביתר. כנראה שיש להם סיבה טובה לנסות ולהפריע לי לעבוד למען הציבור. יש להם כנראה גם עודף כסף לשלם לעורכי דין ואגרות בתי המשפט".
ארי וידר No Comments on עובד בעיריית ביתר עילית תובע את זיידה ברבע מיליון שקל • "רדיפה"
"שוב ושוב מנסים באמצעות תביעות בערכאות להפחיד אותי ולהפריע לי לדאוג לתושבי ביתר. כנראה שיש להם סיבה טובה לנסות ולהפריע לי לעבוד למען הציבור. יש להם כנראה גם עודף כסף לשלם לעורכי דין ואגרות בתי המשפט".
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תביעת לשון הרע על סך 250 אלף שקלים הוגשה היום בבית המשפט השלום בפתח תקוה נגד חבר מועצת העיר ביתר עילית מנחם זיידה.

 לטענת התובע, המשמש בתפקיד בעיריית ביתר עילית, חבר המועצה זיידה לכאורה זייף ופיזר במו ידיו פשקווילים נגד רעייתו, כביכול בשם "משמרת הקודש והחינוך", ובאמצעות כך ניסה לפגוע בו.

התובע ורעייתו, המיוצגים שניהם בידי עו"ד משה מורגנשטרן, טוענים בכתב התביעה, כי "אף שבפנינו תביעה 'רגילה' בגין נזקי לשון הרע, בפועל תביעה זו עוסקת ברדיפה ובמעשה נואל וחמור ביותר, תוך התנהגות מרושעת, חסרת מוסר, נטולת מצפון, נבזית מאין כמותה, וזאת באמצעות מעשה של זיוף חמור לשם הפצת דיבה, שאין בה ולו בדל של אמת".

על פי כתב התביעה, "הנתבע בחר לפגוע בתובע וברעייתו, להכפיש את שמם ולהזיק ולפרנסתם, ובאמצעות כך לפגוע במעסיקו של התובע ראש עיריית ביתר, עימו יש לנתבע יריבות פוליטית".

לטענת התובעים, "זיידה בדה מליבו השמצות מוסריות/דתיות חמורות כנגדה, אף על פי שכלל אינו מכירה, לא ראה ולא שוחח עימה מעולם, כל זאת לא הפריע בעדו להשפילה ולבזותה, אותה ואת ילדיה, קבל עם ועולם, ולפגוע בפרנסתה על מנת לפגוע בבעלה".

עוד מוסיף עו"ד מורגנשטרן בכתב התביעה, כי "הנתבע אינו "אדם רגיל", כי אם נציג ציבור וחבר מועצת עיר. עובדה זו לא רק מוסיפה חומרה יתירה לעצם מעשיו, אלא גם עלולה להיות בעלת השלכות חלילה, כאדם האמור להיות מודל לחיקוי".

עוד נטען בכתב התביעה כי : "בשעת לילה מאוחרת הגיע זיידה לעיר אחרת – מקום מגורי התובעים, ופיזר ברחבי העיר עשרות אלפי דפים של מנשר מזויף – פשקוויל, ובו הוא מוציא את דיבתם רעה, והכל תוך זיוף והשמצת התובעים ללא שיש ממש בדברים.

"הנתבע לא אמר די, אלא פיזר את אותו מנשר מזויף גם בפתחי בתי הספר בעיר, כך שגם ילדי התובעים נאלצו להתמודד עם מעשי ידיו הנפשעים של הנתבע".

עו"ד מורגנשטרן מדגיש, כי "פשקוויל זה הינו זיוף של הנתבע מתחילה ועד סוף, משמרת הקודש והצניעות מעולם לא כתבה אותו, והיא אף הוציאה כעבור ימים אחדים, מכתב הכחשה תחת הכותרת זיוף חמור, ובו היא מודיעה כי הפשקוויל הנ"ל מזויף".

לדברי התובעים, בידיהם ראיות ברורות כי מנחם זיידה עצמו ביצע זאת, ואף ברכבו הפרטי. הראיות כוללות עדים ותיעוד ממצלמות אבטחה.

תביעה זו מתווספת לתביעת לשון הרע אחרת, בסך מיליון שקלים, אותה הגיש באחרונה ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין כנגד זיידה, לטענתו, "לאור מסע רצח-אופי, הכולל הכפשות ופרסום לשון הרע באופן אישי המבוצע ומנוהל על ידי זיידה וחבריו".

חבר המועצה מנחם זיידה מסר בתגובה: "עוד תביעה בבתי משפט מבית היוצר של רובינשטיין ככה זה כשהרבנים לא תומכים בו. אז אין לו ברירה רק ללכת להגיש תביעות סרק בבתי משפט. לפלא בעיני שאדם שמקבל מקופת כספי התושבים סך של יותר מ 20,000.00₪ לחודש סכום יותר גבוהה ממה שמקבלים יועצים בערים אחרות, מה שהוא עושה בתמורה הוא לרדוף את נציגי התושבים ואינו בוחל בשום דרך של השמצות וביזיונות במעטה של אנונימיות. והגדיל לעשות כעת בניסיונות הפחדה באמצעות תביעות סרק בערכאות. הרצחת וגם ירשת?!
אנחנו בסיעת למעננו עסוקים אך ורק בפעילות למען התושבים. ב"ה זכינו בר"ח לחנוך את המוקד הרפואי בעיר שמשרת את כל תושבי העיר במעמד רבני העיר. נמשיך לפעול למען התושבים ביתר שאת וביתר עוז".



0 תגובות